ΚΟΡΙΝΘΟΣ 12/3/09
Συνάδελφοι
Ο «διαγωνισμός» του ΑΣΕΠ των εκπαιδευτικών, πέρα από την απαξίωση των πτυχίων, φαίνεται ότι εξυπηρετεί και το σκοπό, οι νέοι εκπαιδευτικοί να αποδεχτούν ότι για όλα τα χάλια της παιδείας φταίνε μόνο οι εκπαιδευτικοί.
Δείτε για παράδειγμα τις δυο παρακάτω ερωτήσεις που τέθηκαν στον πρόσφατο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και υπογραμμισμένες τις σωστές (κατ΄αυτούς) απαντήσεις.
1. Ένας μαθητής γυμνασίου ή λυκείου δεν επιθυμεί να πηγαίνει στα μαθήματα ενός συγκεκριμένου εκπαιδευτικού. Γιατί;
α) Επειδή έχει προβλήματα με τους γονείς του.
β) Επειδή ο εκπαιδευτικός αυτός δε διαθέτει παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια.
γ) Επειδή ο μαθητής αυτός είναι ανάγωγος.
δ) Επειδή ο διευθυντής της σχολικής μονάδας δεν ενδιαφέρεται γι’ αυτόν το μαθητή.
2. Ένας από τους βασικούς λόγους ανάρμοστης συμπεριφοράς των μαθητών γυμνασίου στη σχολική τάξη είναι:
α) η ελλιπής παιδαγωγική κατάρτιση των εκπαιδευτικών.
β) η ελλιπής υλικοτεχνική υποδομή του σχολείου.
γ) η αγαστή συνεργασία ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς.
δ) η πληθώρα της διδακτέας ύλης.
Συνάδελφοι
Επειδή διαφαίνεται ότι σκοπός της πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας με την διαρκή υποχρηματοδότηση της παιδείας, τους μισθούς καθηλωμένους στη τελευταία θέση των μισθών της Ευρώπης, τη πρόσθετη διδακτική στήριξη σε πλήρη απαξίωση, τη Επαγγελματική εκπ/ση σε εγκατάλειψη, είναι και ο εξευτελισμός της αξιοπρέπειας των εκπαιδευτικών και η μείωση της προσωπικότητάς τους, σας καλούμε σε αγωνιστική επαγρύπνηση
Στους δε κομίζοντες «tabula rasa» διαμηνύουμε ότι αυτή θα εμπεριέχει απαραίτητα
ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ο πρόεδρος Ηλίας Λέκκας
Η γ. γραμματέας Βάσια Θηβαίου
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου