Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

Ανοιχτή επιστολή προς τους γονείς και τους πολίτες της Κορινθίας από τους καθηγητές του Ν. Κορινθίας

Ανοιχτή επιστολή προς τους γονείς και τους πολίτες της Κορινθίας
από τους καθηγητές του Ν. Κορινθίας

Κάθε απεργία μας, κάθε κινητοποίηση, είναι ακριβώς αυτό: μια προσπάθεια, μερικές φορές απεγνωσμένη, να στρέψουμε την προσοχή της Πολιτείας και της κοινής γνώμης στο ζήτημα της Παιδείας.
Δυστυχώς, στην Ελλάδα σήμερα, η εκπαίδευση γίνεται «είδηση», μόνο όταν απεργούν οι εκπαιδευτικοί. Και τότε όμως, περιορίζεται σ’ ένα στημένο παιχνίδι εντυπώσεων, όπου οι κραυγές από τα τηλεοπτικά παράθυρα χρησιμεύουν για να σκεπάσουν την αληθινή φωνή του εκπαιδευτικού, του γονιού, του μαθητή, κατασκευάζοντας την τηλεοπτική «σχολική πραγματικότητα». Αλλά ας ξαναγυρίσουμε στον κόσμο της πραγματικότητας του σχολείου που ζούμε.
Αυτό που ζητούν σήμερα εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές είναι ένα καλό δημόσιο σχολείο σε κάθε γειτονιά, μια πραγματικά δωρεάν παιδεία για όλους.

Το κύριο πρόβλημα σήμερα και αιτία πολλών άλλων είναι η υποχρηματοδότηση της δημόσιας Παιδείας. Αναφέρουμε κάποιες συνέπειες της υποχρηματοδότησης:
Κτιριακά προβλήματα των σχολείων αρμοδιότητας Α΄ ΕΛΜΕ Κορινθίας.
• Το 1ο ΕΠΑΛ Κορίνθου αναζητά κατάλληλο και ιδιόκτητο κτήριο, το ίδιο και το ΕΠΑΛ Ζευγολατιού.
• Το Γενικό Λύκειο Λουτρακίου αναζητά οικόπεδο για την κατασκευή σχολικού κτηρίου. Για πάνω από δεκαετία συνεχίζει να στεγάζεται σε λυόμενες αίθουσες στο προαύλιο του Γυμνασίου Λουτρακίου.
• Aπαιτείται η κατασκευή νέας πτέρυγας στο κτηριακό συγκρότημα του 1ου Γυμνασίου και 1ου Λυκείου Κορίνθου.
• Το 2ο Γυμνάσιο και το 2ο Λύκειο (πάνω από 550 μαθητές ) στερούνται αίθουσας πολλαπλών χρήσεων.
• Τέλος στενότητα χώρου αντιμετωπίζουν όλα τα Γυμνάσια του Δήμου Κορινθίων καθώς και το Γ/σιο Λεχαίου.
Αντισταθμιστική αγωγή: ενισχυτική διδασκαλία, πρόσθετη διδακτική στήριξη.
Γιατί δεν λειτουργούν;
• Ο θεσμός της ενισχυτικής διδασκαλίας για το Γυμνάσιο, θα μπορούσε να καλύψει την ανάγκη για βοήθεια των μαθητών που την χρειάζονται, ωστόσο υπολειτουργεί.
• Η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη, ξεκίνησε φιλόδοξα, χρηματοδοτούμενη από ευρωπαϊκά κονδύλια, για να καλύψει τις ανάγκες των μαθητών του Λυκείου που προετοιμάζονται για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις και την εισαγωγή τους στο Πανεπιστήμιο. Από το 2008 όμως, η αποζημίωση του εκπαιδευτικού μειώθηκε (από 19 σε 9 ευρώ την ώρα, μεικτά) και ο αριθμός των μαθητών που πρέπει να υπάρχουν υποχρεωτικά σ’ ένα τμήμα αυξήθηκε. Μ’ αυτές τις συνθήκες, η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη υπονομεύεται και δεν μπορεί να ανταγωνιστεί το φροντιστήριο ώστε να απαλλάξει το γονιό από τα δυσβάστακτα έξοδα. Ειδικότερα εφέτος ακυρώθηκαν όλες οι προσλήψεις ωρομισθίων με αποτέλεσμα στην Κορινθία να λειτουργήσουν ελάχιστα τμήματα Π.Δ.Σ.
• Γιατί δεν διδάσκεται σε όλα τα σχολεία το σχέδιο; Γιατί δεν διδάσκεται η μουσική; Με ποιο αναλυτικό πρόγραμμα προετοιμάζεται ο μαθητής να δώσει εξετάσεις στην Γαλλική, Αγγλική, Ιταλική και Γερμανική Φιλολογία, την Αρχιτεκτονική, τη Σχολή Καλών Τεχνών και το Μουσικό Πανεπιστήμιο;
• Η περιβαλλοντική εκπαίδευση αντί για κέντρο της σχολικής διαδικασίας, σε μια εποχή που όλοι μιλούν για Πράσινη Ανάπτυξη και περιβαλλοντικές αλλαγές στραγγαλίζεται οικονομικά. Ακόμη και τις περιβαλλοντικές εκδρομές υποχρεούνται να τις πληρώνουν εξ ιδίων οι συμμετέχοντες!




Ο κατάλογος των προβλημάτων θα ήταν μακρύς. Αυτά και άλλα προβλήματα τα οποία καθημερινά αντιμετωπίζει το δημόσιο σχολείο συνθέτουν την εικόνα ενός φτηνού σχολείου που αφήνεται να φυτοζωεί για να παραδοθεί στη συνέχεια στη «σωτήρια λύση» της ιδιωτικοποίησης.
Η εικόνα συμπληρώνεται από τους κακοπληρωμένους εκπαιδευτικούς, την εργασιακή ανασφάλεια των νέων εκπαιδευτικών, την επίθεση στα ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα.

Οι εκπαιδευτικοί του Ν. Κορινθίας εκφράζουμε με την επιστολή αυτή, την αγωνία μας για την τύχη του δημόσιου σχολείου.
Καλούμε όλους τους πολίτες που θεωρούν την Παιδεία δημόσιο και κοινωνικό αγαθό να αντιδράσουν, συμπορευόμενοι μαζί με τους εκπαιδευτικούς, για να εμποδίσουν τη συνεχιζόμενη εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης κάθε βαθμίδας.
Όλοι μαζί, μπορούμε να ανακόψουμε το ρεύμα της ιδιωτικοποίησης και να απαιτήσουμε:
• Ένα καλό δημόσιο σχολείο σε κάθε γειτονιά, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.
• Πραγματικά δωρεάν ποιοτική παιδεία - Ίσες ευκαιρίες στη μόρφωση για όλους.

Κόρινθος 19/5/10
Α΄ ΕΛΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Είμαι aрам Александр ένας επιχειρηματίας που μπόρεσε να αναζωογονήσει τη δουλειά του που πεθαίνει με τη βοήθεια ενός θεού που έστειλε ο Θεός, γνωστός ως Benjamin Lee ο Σύμβουλος Δανείων. Είμαι κάτοικος στο Yekaterinburg Екатеринбург. Λοιπόν, προσπαθείτε να ξεκινήσετε μια επιχείρηση, να διευθετήσετε το χρέος σας, να επεκτείνετε την υπάρχουσα, χρειάζεστε χρήματα για να αγοράσετε προμήθειες. Αντιμετωπίζετε προβλήματα προσπαθώντας να εξασφαλίσετε μια καλή πιστωτική διευκόλυνση, θέλω να ξέρετε ότι ο κ. Benjamin θα σας δει. Είναι το σωστό μέρος για να επιλύσετε όλα τα οικονομικά σας προβλήματα επειδή είμαι ζωντανή μαρτυρία και δεν μπορώ να το κρατήσω μόνο στον εαυτό μου όταν άλλοι ψάχνουν έναν τρόπο για να ανυψωθούν οικονομικά .. Θέλω όλοι να επικοινωνήσετε με αυτόν τον Θεό που έστειλε δανειστής χρησιμοποιώντας τις λεπτομέρειες, όπως δηλώνεται, προκειμένου να συμμετάσχει σε αυτήν τη μεγάλη ευκαιρία Email: 247officedept@gmail.com Ή WhatsApp / Text + 1-989-394-3740.