Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

ΠΑΣΚ-ΓΙΑ 2Η ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ (σχετικά με τη νέα εγκύκλιο 10-6-2011)

ΠΑΣΚ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ N. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ





ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ
(σχετικά με τη νέα εγκύκλιο 10-6-2011)

Η “νέα” απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας κ. Χριστοφιλοπούλου για τη δεύτερη ξένη γλώσσα στο Γυμνάσιο, συνεχίζει να είναι δυσεφάρμοστη και να προκαλεί ποικίλα προβλήματα σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.

Δε συνάδει με την διακηρυγμένη θέση «Πρώτα ο Μαθητής», ούτε βεβαίως προωθεί την εξαγγελία για σύνδεση της σχολικής διδασκαλίας με την πιστοποίηση της ξένης γλώσσας.

Δυστυχώς το Υπουργείο Παιδείας μας αιφνιδίασε για άλλη μια φορά αρνητικά!

Επιπλέον απέδειξε και την αφερεγγυότητά του! Είναι ξεκάθαρο ότι όλος ο εκπαιδευτικός κόσμος βρίσκεται απέναντι σε τέτοιες αποφάσεις και πρακτικές!










ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΡΟΧΗ ΤΩΝ 176 ΕΥΡΩ

Ο.Λ.Μ.Ε.
Αθήνα, 9/6/2011

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΡΟΧΗ ΤΩΝ 176 ΕΥΡΩ
Συνάδελφοι,
επειδή το τελευταίο διάστημα απασχολεί μεγάλο αριθμό συναδέλφων και ΕΛΜΕ το θέμα της δικαστικής διεκδίκησης της ειδικής παροχής των 176 Ευρώ για το χρονικό διάστημα Ιούνιος του 2009 – Ιούνιος του 2011, σας ενημερώνουμε τα παρακάτω:
ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗΣ ΤΗΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ
- Το Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο (ΑΕΔ) είχε εκδώσει απόφαση σύμφωνα με την οποία οι αξιώσεις των δημοσίων υπαλλήλων για μισθούς, επιδόματα κλπ. παραγράφονται μετά από δύο χρόνια, ενώ για άλλες κατηγορίες πολιτών, όπως δικαστικοί και εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα, ισχύει η πενταετία. Επίσης με την ίδια απόφαση ο χρόνος παραγραφής δεν ξεκινά από το τέλος του έτους, αλλά από το τέλος του εκάστοτε ημερολογιακού μήνα.
-Τον Ιούνιο του 2009, μετά από προσφυγή δημοσίων υπαλλήλων, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αποφάσισε ότι η παραγραφή αξιώσεων γενικά (δημόσιου και ιδιωτικού τομέα) πρέπει να έχει 5ετή διάρκεια.
-Τελευταίες αποφάσεις της ολομέλειας του Συμβούλιου της Επικρατείας (ΣΤΕ) τάσσονται υπέρ της 5ετούς παραγραφής και της αντισυνταγματικότητας της 2ετούς. Ο Άρειος Πάγος έχει κρίνει υπέρ της 2ετούς παραγραφής των αξιώσεων των υπαλλήλων. Το θέμα έχει παραπεμφθεί στο ΑΕΔ όπου και θα κριθεί οριστικά το επόμενο διάστημα.
-Οι τελευταίες αγωγές συναδέλφων για τη διεκδίκηση της ειδικής παροχής των 176 ευρώ είχαν κατατεθεί τον Ιούνιο του 2009, άρα στην περίπτωση που ισχύσει η δυσμενής περίπτωση της 2ετούς παραγραφής, ο χρόνος κατάθεσης νέας αγωγής λήγει στις 30 Ιουνίου του 2011.
ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ
-Η κατάθεση αίτησης διακοπής της παραγραφής στην υπηρεσία, εξασφαλίζει ότι διακόπτεται η παραγραφή διεκδίκησης της απαίτησης, αλλά δεν εξασφαλίζεται η τοκοφορία του διεκδικούμενου ποσού.
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ επί χρόνια έχει δώσει συνδικαλιστικές μάχες για την καταβολή των 176 ευρώ και στους εκπαιδευτικούς και παράλληλα, επικουρικά, ενημέρωνε και για τη διεκδίκηση μέσω της δικαστικής οδού. Αυτό κάνουμε και τώρα θεωρώντας ότι η απόφαση για κατάθεση αγωγής για το χρονικό διάστημα από 1 Ιουλίου 2009 έως 30 Ιουνίου 2011, είναι υπόθεση του κάθε συναδέλφου, αφού σταθμίσει τα παραπάνω.

ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΠΡΩΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ»

Κόρινθος 7/6/11

Η πρόταση του ΥΠΔΒΜΘ που δόθηκε στη δημοσιότητα υιοθετεί τις προτάσεις της Ο.Λ.Μ.Ε., για δημιουργία «ενός Λυκείου για την Τ.Ε.Ε.» αλλά και για τη θεσμοθέτηση «Μεταλυκειακού έτους ειδίκευσης». Κι αυτό κατ’ αρχήν είναι θετικό, πολύ περισσότερο που ένα χρόνο πριν το Υπουργείο φαινόταν να κινείται σε άλλη κατεύθυνση.
Όμως το φαινόμενο, σωστές προτάσεις να υιοθετούνται στα λόγια και να υπονομεύονται στην πράξη (όπως έγινε με «το ολοήμερο σχολείο»), δεν είναι ασυνήθιστο. Η δυνατότητα λειτουργίας Τεχνολογικών Λυκείων και από άλλα Υπουργεία, η μη εξασφάλιση επαγγελματικών δικαιωμάτων για όλες τις υπάρχουσες ειδικότητες των ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ, η ανεξήγητη υποβάθμιση μαθημάτων γενικής Παιδείας (ιδίως ειδικότητας ΠΕ04), απειλούν να καταστρέψουν την ουσία των όποιων θετικών βημάτων. Η διαρροή μάλιστα στον Τύπο καταλόγου με σχολικές μονάδες της Επαγγελματικής Εκπ/σης υπό κατάργηση, είναι φυσικό να δημιουργούν σοβαρά ερωτηματικά.
Ειδικεύοντας αυτές τις γενικές διαπιστώσεις στην περιοχή μας αναρωτιέται κανείς μήπως η υιοθέτηση αιτημάτων του εκπαιδευτικού κινήματος από το Υπουργείο δεν είναι παρά το προπέτασμα καπνού που κρύβει τις επερχόμενες καταργήσεις σχολικών μονάδων. Γι’ αυτόν τον λόγο και το συνδικαλιστικό κίνημα της περιοχής μας καθώς και οι συνάδελφοι της Τ.Ε. πρέπει να βρίσκονται σε εγρήγορση και άμεσα να διεκδικήσουν:
• Η ΕΠΑΣ Λουτρακίου να συνεχίσει να λειτουργεί ως απογευματινό Τεχνολογικό Λύκειο, ώστε να δώσει τη δυνατότητα στους μαθητές της περιοχής μας που εδώ και χρόνια επιλέγουν απογευματινό σχολείο, να συνεχίσουν να το πράττουν.
• Καμία συγχώνευση - κατάργηση σχολικής μονάδας στην περιοχή μας, την ώρα που ο μαθητικός πληθυσμός των Τεχνολογικών Λυκείων αναμένεται να αυξηθεί.
• Να αποκτήσουν δική τους στέγη όλα τα σχολεία της Τεχνολογικής και της Γενικής Εκ/σης που στεγάζονται σε ενοικιαζόμενα και ακατάλληλα κτήρια.

Ως ΔΙΚΤΥΟ τέλος, θεωρούμε πολύ θετική από πλευράς ΟΛΜΕ την διατύπωση του αιτήματος για θεσμοθέτηση πρακτικής άσκησης για τους μαθητές που φοιτούν στο έτος ειδίκευσης. «Ανακοίνωση Ο.Λ.Μ.Ε. 6/6/11, ΘΈΣΗ 8……. Ναι στην πρακτική άσκηση υπό την εποπτεία των εκπαιδευτικών του Τεχνολογικού Λυκείου στο έτος ειδίκευσης.»

Η θέση αυτή υποβλήθηκε από το ΔΙΚΤΥΟ ως ολοκληρωμένη πρόταση στο 14ο Συνέδριο της Ο.Λ.Μ.Ε. (Ιούνιος 2009). Για την καλύτερη ενημέρωση των συναδέλφων παραθέτουμε την πλήρη πρότασή μας, όπως την είχαμε υποβάλει τότε.

ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΑΛ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η ΟΛΜΕ.
Η ΟΛΜΕ έχει προτείνει από το Δεκέμβριο του 2006 τη θεσμοθέτηση έτους ειδίκευσης που θα αξιοποιεί την υποδομή και το προσωπικό της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπ/σης και θα εξασφαλίζει στους μαθητές των ΕΠΑ.Λ. την απαραίτητη επαγγελματική ειδίκευση στο πλαίσιο του Δημόσιου Σχολείου.
Κατά τη διάρκεια αυτού ακριβώς του έτους ειδίκευσης προτείνουμε να θεσμοθετηθεί η δυνατότητα πρακτικής άσκησης σε καταστήματα ή επιχειρήσεις συναφή με την ειδικότητα του ασκούμενου. Οι στόχοι της πρακτικής άσκησης είναι: α) αποτελεσματικότερη σύνδεση θεωρίας με την πράξη σε πραγματικές εργασιακές συνθήκες β) σύνδεση με την αγορά εργασίας γ) απόκτηση προϋπηρεσίας.
Βέβαια η εποπτεία της πρακτικής άσκησης είναι αναγκαία και για την προστασία του μαθητευόμενου και για τη διασφάλιση ότι η πρακτική άσκηση θα είναι ουσιαστική και επωφελής. Την ευθύνη της εποπτείας πρέπει να την αναλάβουν τα ΓΡΑ.ΣΥ. Εφόσον ο αριθμός των ασκούμενων είναι αρκετά μεγάλος, θα μπορούν να διατίθενται από το ΠΥΣΔΕ, συνάδελφοι που δεν συμπληρώνουν ωράριο, εφόσον το ζητήσουν με αίτησή τους οι ίδιοι. Εάν δεν υποβληθούν σχετικές αιτήσεις η εποπτεία μπορεί να ανατίθεται σε συναδέλφους υπερωριακά, πάντα με δική τους αίτηση προς το ΠΥΣΔΕ.
Το Δημόσιο υποχρεούται να ασφαλίζει τους ασκούμενους (ασφάλεια κινδύνου) και, μετά την επιτυχή περάτωσή της πρακτικής άσκησης, να καταβάλλει ένα εφάπαξ ποσό στον ασκούμενο. Σε περίπτωση που η πρακτική άσκηση πραγματοποιείται σε υπηρεσίες (π.χ. Τράπεζες ) που προβλέπεται κάποια αποζημίωση στους ασκούμενους σπουδαστές των Α. Τ.Ε.Ι. η αποζημίωση αυτή να χορηγείται και στους ασκούμενους της Δευτεροβάθμιας. Η πρακτική άσκηση μπορεί να γίνεται πρωινές ή απογευματινές ώρες και πρέπει να καλύπτει και τις ΕΠΑΣ.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ

Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΚΟΡΙΝΘΟΣ 7/6/11

ΠΡΟΣ: ΣΧΟΛΕΙΑ Α΄ ΕΛΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΚΟΙΝ. Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Μ.Μ.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΟΛΜΕ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ 2ης ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ


Σε συνάντηση του Δ. Σ. της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας με συναδέλφους ξενόγλωσσων ειδικοτήτων που πραγματοποιήθηκε στο 2ο Λύκειο Κορίνθου στις 7/6/11 διαπιστώθηκε, μετά από γόνιμη ανταλλαγή απόψεων, ότι οι συνέπειες από την εφαρμογή της Υπουργικής απόφασης για υποχρεωτικό χαρακτηρισμό των σχολείων με βάση τη διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας, θίγουν ευθέως τις εργασιακές θέσεις των ξενόγλωσσων καθηγητών στο Γυμνάσιο, είναι ενάντια στις βασικές αρχές της παιδαγωγικής και θα δημιουργήσει δυσεπίλυτα προβλήματα σε μαθητές και γονείς, σε περίοδο μάλιστα οικονομικής κρίσης.
Γι’ αυτούς τους λόγους
• Απαιτούμε την ανάκληση της άδικης και αντιπαιδαγωγικής Υπουργικής Απόφασης.
• Καλούμε τους Διευθυντές των Γυμνασίων να μην προβούν στις ενέργειες υλοποίησής της δηλώνοντας ότι επιμένουν να συνεχισθεί η παράλληλη διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας ως έχει.
• Καλούμε όλους τους συναδέλφους -γιατί όλους μάς αφορά- και τους γονείς των μαθητών μας να δώσουν δυναμικό παρόν στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 13.30, στα Προπύλαια, την Παρασκευή 10/6/11 .
Για τη διευκόλυνση της μετάβασης μας στην Αθήνα, η Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. θα διαθέσει λεωφορείο που θα αναχωρήσει από τον ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ στις 12.00. Επίσης κηρύσσουμε διευκολυντική στάση εργασίας, από 11.00 έως 14.00 για τους συναδέλφους που θα παραστούν στη συγκέντρωση και ζητούμε από την Ο.Λ.Μ.Ε να πράξει το ίδιο για όλη τη χώρα.

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
ΕΠΙΛΟΓΗ 2ης ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ.
ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10/6/11 ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ.


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ :Ηλίας Λέκκας
Ο Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:Αριστοκλής Χαρμπίλας

Η ΠΑΣΚ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ N. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ

ΠΑΣΚ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ N. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ

Η Π.Α.Σ.Κ. Καθηγητών Δ.Ε. καλεί την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να επανεξετάσει το θέμα της διδασκαλίας της δεύτερης ξένης γλώσσας στο Γυμνάσιο, λαμβάνοντας υπόψη και τις θέσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Η πρόσφατη απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας κ. Χριστοφιλοπούλου είναι δυσεφάρμοστη και προκαλεί ποικίλα προβλήματα σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, σε περίοδο μάλιστα έντονης οικονομικής πίεσης και ανασφάλειας.

Και το σημαντικότερο, καταργείται στην ουσία το δικαίωμα της επιλογής, αφού τα κριτήρια που θεσπίζονται δε σχετίζονται με τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών ούτε με τον προγραμματισμό των γονιών τους.

Πέρα από αυτά, η συγκεκριμένη απόφαση δε συνάδει με τη διακηρυγμένη θέση «Πρώτα ο Μαθητής» ούτε βεβαίως προωθεί την εξαγγελία για σύνδεση της σχολικής διδασκαλίας με την πιστοποίηση της ξένης γλώσσας.


ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΚΟΡΙΝΘΟΣ 6-6-2011

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ-
ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ

Η Υ.Α. που αφορά τη διδασκαλία της δεύτερης ξένης γλώσσας σε Δημοτικά και Γυμνά-σια προκάλεσε τις έντονες διαμαρτυρίες των συναδέλφων των ξενόγλωσσων ειδικοτήτων, τις επιστημονικές τους Ενώσεις τους καθώς επίσης γονέων και μαθητών. Σύμφωνα με αυτήν, οι μα-θητές θα διδάσκονται ως δεύτερη ξένη γλώσσα, όχι εκείνη που επιθυμούν, αλλά με βάση την οργανική θέση των εκπαιδευτικών στο συγκεκριμένο σχολείο και σε περίπτωση που δεν υπάρχει οργανική, ή έχουν οργανική δύο η και περισσότεροι, θα επιλεγεί η ξένη γλώσσα που επιθυμεί να διδαχθεί η πλειοψηφία των μαθητών του Γυμνασίου. Με αυτόν τον τρόπο όμως:
1. Αναιρείται το δικαίωμα επιλογής της δεύτερης ξένης γλώσσας, που αποτελεί βασικό κί-νητρο μάθησης των παιδιών.
2. Δημιουργούνται απίστευτες δυσλειτουργίες στα σχολεία τη στιγμή που αρκετοί μαθητές της Ε΄Δημοτικού που έχουν διδαχθεί μια ξένη γλώσσα, στη ΣΤ΄θα κληθούν να διδαχθούν μια άλλη. Η ίδια δυσλειτουργία θα μεταφερθεί και στο Γυμνάσιο για όσους μαθητές δι-δάχθηκαν στο Δημοτικό διαφορετική ξένη γλώσσα από αυτή που θα επιλέξει το Γυμνά-σιο στο οποίο πρέπει να εγγραφούν. Η μετακίνηση των παιδιών σε άλλο σχολείο στην περίπτωση αυτή θα είναι αναγκαστική, με όσες συνέπειες μπορεί να έχει αυτό στην κα-τανομή του μαθητικού πληθυσμού. Η άλλη λύση θα είναι η απαλλαγή. Μήπως τελικά αυτό επιδιώκεται;
3. Δυσκολεύεται η εκμάθηση και διδασκαλία της δεύτερης ξένης γλώσσας καθώς τα τμή-ματα θα είναι πολυπληθέστερα και η εξαγγελθείσα σύνδεση της διδασκαλίας με την α-πόκτηση ενός διπλώματος - πιστοποίησης δεύτερης ξένης γλώσσας δεν θα είναι εφικτή.
4. Σοβαρές επιπτώσεις θα υπάρχουν και στις οργανικές θέσεις των συναδέλφων.
5. Αυτή η απόφαση αφορά όλο τον κλάδο των εκπαιδευτικών και όχι μόνο τους εκπαιδευ-τικούς ξένων γλωσσών. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε να αποτελέσει την κερκόπορτα για τη συρρίκνωση, τη διάσπαση και τη διάλυση του κλάδου
Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω το Δ.Σ. της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας:
• Εκφράζει τη στήριξή του σε όλους τους συναδέλφους που θίγονται και καλεί το Υπουρ-γείο να αποσύρει την επίμαχη διάταξη ο οποία απλώς προσθέτει ένα ακόμη πρόβλημα στην ήδη δοκιμαζόμενη Εκπαίδευση και θα στείλει χιλιάδες μαθητές στα φροντιστήρια σε μια εξαιρετικά δύσκολη οικονομικά συγκυρία.
• Καλεί τους συναδέλφους των ξενόγλωσσων ειδικοτήτων σε συνάντηση, αύριο Τρίτη 7/6 και ώρα 19:00 στο 2ο Λύκειο Κορίνθου, προκειμένου να αποφασίσουμε για την περαι-τέρω δράση μας.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ :Ηλίας Λέκκας
ο Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:Αριστοκλής Χαρμπίλας

ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ Α΄ΕΛΜΕ-१४ ΩΣ १७ ΙΟΥΝΗ

Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΚΟΡΙΝΘΟΣ 5/6/11

ΠΡΟΣ: ΣΧΟΛΕΙΑ Α΄ ΕΛΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΚΟΙΝ. Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Ενημερώνουμε τους συναδέλφους ότι από 14/6/11 (Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη) μέχρι και 17/6/11 από τις 9.00 μέχρι 17.00 θα πραγματοποιηθεί εθελοντική αιμοδοσία στο Γ. Ν. Κορίνθου, για την ενίσχυση της Τράπεζας Αίματος της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας. Παρακαλούμε τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων να ενημερώσουν αλλά και να διευκολύνουν τους συναδέλφους που επιθυμούν να μετάσχουν.
Όσοι συνάδελφοι μετάσχουν πρέπει να δηλώνουν ότι η αιμοδοσία γίνεται για λογαριασμό της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας και να λαμβάνουν σχετική βεβαίωση. Οι μετέχοντες δικαιούνται διήμερη άδεια που πρέπει να χρησιμοποιηθεί μέχρι το τέλος του 2011. Επίσης πρέπει να έχουν γευματίσει ελαφρά.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ :Ηλίας Λέκκας
Ο Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:Αριστοκλής Χαρμπίλας

ΔΙΚΤΥΟ-ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας.
Κόρινθος 3/6/11
Ο καθένας χαίρεται, όταν κάποιος προσυπογράφει την άποψή του, έστω και με καθυστέρηση. Έτσι δεν μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε με τις διαπιστώσεις που τελευταίως διατυπώνονται, ότι οι διατάξεις του νόμου 3848/10 αφήνουν ανοιχτή την πόρτα για τον κομματικό έλεγχο των ΠΥΣΔΕ, όπως ακριβώς συνέβαινε άλλωστε και με το επί πολλά χρόνια ισχύσαν θεσμικό πλαίσιο που επέτρεπε, με τον διορισμό στελεχών του εκάστοτε κυβερνώντος κόμματος, τη διαμόρφωση πλειοψηφιών που διασφάλιζαν τον κομματικό έλεγχο στα Υπηρεσιακά Συμβούλια.
Για την ιστορία ανακοινοποιούμε απόσπασμα από το ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΌ ΣΗΜΕΊΩΜΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΑΚΕ-ΔΙΚΤΥΟΥ 7 ΜΑΪΟΥ 2010 στο οποίο καταδικάζεται, τόσο η διαστρεβλωμένη εφαρμογή των διατάξεων του τότε (επ’ ολίγον) ισχύσαντος νόμου, όσο και ο κατά πολύ χειρότερος νέος νόμος (πολυνομοσχέδιο) που ψηφιζόταν εκείνες τις ημέρες:
«………………………………………………………………………………………
Στο σημείο αυτό θα θέλαμε να σχολιάσουμε τον τρόπο ανασύνθεσης του ΠΥΣΔΕ: Ως γνωστόν, με βάση τον πρόσφατο νόμο προβλεπόταν να περιληφθούν στη σύνθεσή του, αντί των δύο προϊσταμένων, οι δύο συνάδελφοι με τα περισσότερα χρόνια θητείας σε θέση δ/ντή ή προϊσταμένου. Ωστόσο ο «περίεργος» τρόπος με τον οποίο εφαρμόστηκε ο νόμος είχε ως αποτέλεσμα να μην επιλεγούν οι 2 αρχαιότεροι.
Ανεξάρτητα από πρόσωπα, θεωρούμε ότι η δημόσια διοίκηση πρέπει να αντιμετωπίζει όλους τους υπαλλήλους με ίδια μέτρα και σταθμά. Προηγούμενες εξίσου κατακριτέες πρακτικές δεν μπορεί να αποτελούν άλλοθι για συνέχιση παρόμοιων μεθόδων που στη συνείδηση του κλάδου και της κοινωνίας έχουν καταδικαστεί.
Το ανησυχητικό μάλιστα είναι ότι το «πολυνομοσχέδιο» που ψηφίζεται αυτές τις μέρες στη Βουλή, καταργώντας και τον πρόσφατο νόμο, προβλέπει ότι ο Περιφερειακός Δ/ντής σχεδόν αυθαίρετα θα ορίζει τα 2 από τα 3 μη αιρετά μέλη του ΠΥΣΔΕ.

ΚΛΩΝΙΖΑΚΗΣ ΜΑΡΚΟΣ αιρετός εκπρόσωπος στο ΠΥΣΔΕ Κορινθίας, ΧΑΡΜΠΙΛΑΣ ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ αναπληρωτής αιρετός, εκλεγμένοι με το συνδυασμό ΑΚΕ-ΔΙΚΤΥΟΥ.»

Το πλήρες κείμενο έχει σταλεί από τότε σε όλα τα σχολεία και βρίσκεται αναρτημένο και στην ιστοσελίδα της Ε.Λ.Μ.Ε. από τις 9/5/10. Η θέση αυτή επαναλήφθηκε και από τον αιρετό ΜΑΡΚΟ ΚΛΩΝΙΖΑΚΗ στον αναλυτικό απολογισμό του, κατά την εκλογοαπολογιστική Συνέλευση του Νοεμβρίου 2010, πράγμα γνωστό βέβαια σε όσους παρακολουθούν τις διαδικασίες του οργανωμένου συνδικαλιστικού κινήματος.
Με τον ίδιο κατηγορηματικό τρόπο, η Ο.Λ.Μ.Ε έχει ζητήσει την απόσυρση του «πολυνομοσχεδίου» οργανώνοντας τον Απρίλιο του 2010 δύο συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας προς το ΥΠΔΒΜΘ και απεργιακή κινητοποίηση στις 4/5/10, κινητοποιήσεις στις οποίες εκπροσωπήθηκε το οργανωμένο συνδικαλιστικό κίνημα της περιοχής μας, από μέλη του Δ.Σ. της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. και άλλους συναδέλφους. Επίσης στην απόφαση της Γ.Σ. των Προέδρων (στις 10/5/10) καταδικάζεται για μια ακόμη φορά ο κομματισμός στη Δημόσια Διοίκηση και στην Εκπαίδευση, (ενότητα Ζ. Και το κομματικό κράτος καλά κρατεί….), όπως ακριβώς καταδικάστηκαν και ο κομματισμός στις κρίσεις του 2007 (με τραγικές συνέπειες για την περιοχή μας) αλλά και η «εν μια νυκτί» αλλαγή των προϊσταμένων της εκπαίδευσης το 2004. Για να μην πάμε πιο πίσω χρονικά.
Το οργανωμένο λοιπόν συνδικαλιστικό κίνημα (έστω και με διαφορετικές πλειοψηφίες κάθε φορά) τουλάχιστον σε ζητήματα πελατειακών σχέσεων, διαφάνειας και αξιοκρατίας, έχει συνεπείς θέσεις. Αν υπάρχει κάτι που ξενίζει, είναι η στάση ατόμων και παρατάξεων, που καθορίζουν τις απόψεις τους ή τη σιωπή τους ανάλογα με το ποιο κόμμα νέμεται την εξουσία. Αυτήν την ασυνέπεια άλλωστε δεν καταδικάζουν οι χιλιάδες πολίτες που βρίσκονται τις μέρες αυτές στους δρόμους;

Όμως ο στόχος της ανακοίνωσής μας δεν είναι να θυμίσουμε κάποια πράγματα που ο οποιοσδήποτε καλόπιστος γνωρίζει, μιας κι έχουν δημοσιευθεί στον απολογισμό της Ε.Λ.Μ.Ε. και της Ο.ΛΜ.Ε. και σε σχετικά κείμενα των αιρετών αλλά για να κοινοποιήσουμε, εν όψει κρίσεων, την άποψή μας για τον τρόπο επιλογής στελεχών στην δημόσια εκπαίδευση.

Η γενική διαπίστωσή μας λοιπόν είναι ότι οι ισχύουσες διατάξεις είναι πολύ μακριά από τις απόψεις μας και δεν διασφαλίζουν τις γενικές αρχές για την ανάδειξη στελεχών που έχει θέσει ο κλάδος μας (χωρίς αυτό να τον απαλλάσσει από την μομφή για απαράδεκτη ολιγωρία στην διατύπωση μιας ολοκληρωμένης πρότασης).
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά τους:
Το γεγονός ότι η δήλωση προτίμησης σχολικών μονάδων γίνεται μετά την κατάρτιση των πινάκων το βρίσκουμε θετικό.
Θετική θεωρούμε και την πλήρη απεμπλοκή των υποψηφίων διευθυντών από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο και τη διαδικασία κρίσης. (Η ικανοποίηση βέβαια αυτονόητων προϋποθέσεων δεν πρέπει να μας κάνει να πανηγυρίζουμε, παρά μόνο να ντρεπόμαστε για την απίστευτη καθυστέρηση στην υιοθέτηση του αυτονόητου.)
Όμως, παρά τις βελτιώσεις στην διαδικασία της συνέντευξης, ο σχετικά μικρός συντελεστής των μετρήσιμων μορίων καθιστά και πάλι τη συνέντευξη καθοριστική. Αυτό -χωρίς να θέλουμε να πούμε ότι είναι νομοτελειακό- αφήνει περιθώρια για νόθευση της διαδικασίας επιλογής από σκοπιμότητες και πελατειακές σχέσεις.
Επίσης σε αυτή τη διαδικασία κρίσεων απουσιάζει η άποψη των συλλόγων διδασκόντων, για όσους υποψήφιους διευθυντές έχουν ήδη ασκήσει διευθυντικά καθήκοντα.

Για όλους αυτούς τους λόγους, επειδή πιστεύουμε ότι η ανάδειξη στελεχών εκπαίδευσης πρέπει να γίνεται με μια διαφορετική και πιο ουσιώδη διαδικασία, ανακοινοποιούμε την πρόταση που υποβάλαμε στο 14ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ της Ο.Λ.Μ.Ε. με την προσυπογραφή των ανεξαρτήτων κινήσεων Χίου και Μαγνησίας (Ιούνιος του 2009), την οποία θα καταθέσουμε πάλι στο 15ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ με περισσότερους υποστηρικτές, ελπίζουμε, αυτή τη φορά.
Η πρότασή μας δεν διεκδικεί το αλάθητο, αν και έχουμε ακούσει αρκετές θετικές κρίσεις γι’ αυτήν. Τη βλέπουμε λοιπόν ως μια βάση συζήτησης απολύτου προτεραιότητας, γιατί, όπως και να έχει, θεωρούμε απαράδεκτο ένα ιστορικό συνδικάτο εκπαιδευτικών να μην έχει υποβάλει μια λεπτομερή πρόταση για τον τρόπο ανάδειξης των στελεχών της εκπαίδευσης. Εννοείται ότι οποιαδήποτε πρόταση ή υπόδειξη είναι ευπρόσδεκτη και μπορεί να ενσωματωθεί στο κείμενό μας μέχρι φυσικά τις 25/6/11, ημέρα έναρξης του Συνεδρίου.


Ακολουθεί η πρόταση, όπως κατατέθηκε στο 14ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ με κάποιες μικρές αλλά ουσιώδεις μεταγενέστερες τροποποιήσεις (γραμμοσκιασμένο κείμενο).









ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ.
Η αναξιοπιστία του τρόπου ανάδειξης των διευθυντών σχολικών μονάδων επιτρέπει σε προφανείς κομματικές σκοπιμότητες να παραμορφώνουν την εικόνα του δημόσιου σχολείου, αδικεί αξιόλογους συναδέλφους και ασφαλώς δημιουργεί έναν σοβαρό σκεπτικισμό και δυσπιστία για την δυνατότητα εφαρμογής στην εκπαίδευση οποιουδήποτε συστήματος αξιολόγησης. Αν λοιπόν στ’ αλήθεια θέλουμε να μιλήσουμε για αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου πρέπει να ξεκινήσουμε από ένα αξιόπιστο σύστημα ανάδειξης στελεχών. Σε αυτήν την κατεύθυνση κινείται η παρακάτω πρόταση.

Προϋπόθεση ουσιαστική που πρέπει να προηγηθεί οποιασδήποτε διαδικασίας ανάδειξης στελεχών είναι η δημιουργία ενός Εθνικού Οργανισμού Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (Ε.Ο.Ε.Ε.). Στόχος του Οργανισμού θα είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών αλλά και των στελεχών εκπαίδευσης. Η οργάνωση, η στελέχωση του Οργανισμού καθώς και ο προσδιορισμός του περιεχομένου της επιμόρφωσης πρέπει να γίνουν με τη μεγαλύτερη δυνατή πολιτική συναίνεση και με τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών ΔΟΕ και ΟΛΜΕ (Ακόμη καλύτερα του ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. της Ο.Λ.Μ.Ε.). Ευθύνη του Οργανισμού αυτού, εκτός των άλλων, θα είναι και η οργάνωση της επιμόρφωσης υποψήφιων στελεχών εκπαίδευσης και η προετοιμασία των εξετάσεων μετά το πέρας της επιμόρφωσης.

ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΣΤΕΛΕΧΏΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ;
Α. Οι υποδιευθυντές όλων των σχολικών μονάδων και οι τομεάρχες των ΕΠΑΛ. θα αναδεικνύονται με εκλογές στις οποίες θα ψηφίζουν όλοι οι υπηρετούντες εκπαιδευτικοί. Υποψήφιοι θα μπορούν να είναι μόνο όσοι υπηρετούν στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα και έχουν τον βαθμό Α. Η θητεία των υποδιευθυντών είναι τετραετής. (Εννοείται ότι, εφόσον δεν υπάρχει υποψήφιος με βαθμό Α΄θα μπορεί να υποβάλει αίτηση οποιοσδήποτε μόνιμος εκπ/κος με βαθμό Β.)
Β. Οι διευθυντές των σχολικών μονάδων θα αναδεικνύονται με διαδικασία αξιολόγησης που προϋποθέτει εξάμηνη επιμόρφωση, εξετάσεις, μοριοδότηση τυπικών προσόντων και συνέντευξη.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ.
1. Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν υπηρετήσει για μια τουλάχιστον θητεία (τέσσερα έτη) σε θέση υποδιευθυντή ή τομεάρχη. Δηλ. να έχουν επιλεγεί από τον σύλλογο διδασκόντων τουλάχιστον μια φορά και μετά την ολοκλήρωση της θητείας τους να έχει υπερψηφιστεί, σε ειδική συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων, ο απολογισμός του έργου τους. (Αυτή η διαδικασία είναι ανεξάρτητη από την επανεκλογή του συναδέλφου στη θέση του Υποδιευθυντή.)
2. Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν τουλάχιστον 20 χρόνια υπηρεσίας εκ των οποίων 15 τουλάχιστον σε σχολική μονάδα, με πλήρες ωράριο.




ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ:
Βαθμός εξετάσεων: Όσοι πληρούν τις ανωτέρω προϋποθέσεις θα μπορούν να συμμετάσχουν σε ειδική, τουλάχιστον εξάμηνη, επιμόρφωση που θα αφορά τη διοίκηση, την ψυχολογία, τη διαχείριση κρίσεων, την ενημέρωση και επαφή με μοντέλα εκπαίδευσης άλλων χωρών κ.α. Μετά το πέρας της επιμόρφωσης οι υποψήφιοι θα δίνουν γραπτές εξετάσεις τύπου ΑΣΕΠ.
Η ανώτατη δυνατή βαθμολογία των εξετάσεων είναι το 50.
Μοριοδότηση : Η μοριοδότηση των λοιπών προσόντων θα περιλαμβάνει τα εξής:
• Τα άνω των 20 ετών υπηρεσίας με 1 ένα μόριο ανά σχολικό έτος και μέχρι 5 μόρια.
• Εκτός των τεσσάρων χρόνων προϋπηρεσίας σε θέση υποδιευθυντή, που δεν μοριοδοτούνται, γιατί αποτελούν προϋπόθεση συμμετοχής στη διαδικασία ανάδειξης στελεχών, τα επιπλέον χρόνια υπηρεσίας σε θέση διευθυντή ή υποδιευθυντή μοριοδοτούνται με 1 μόριο ανά έτος και μέχρι 5 μόρια.
• Μεταπτυχιακά 5-10 μόρια, ανάλογα με το αντικείμενο και το επίπεδο του μεταπτυχιακού.
• Ξένες γλώσσες ανάλογα με το επίπεδο μέχρι 8 μόρια. (Άριστη γνώση μίας ξένης γλώσσας 4 μόρια).
• Άλλα προσόντα που θα μπορούσαν να καθοριστούν με σαφήνεια μετά από διεξοδικότερη συζήτηση ( μετεκπαιδεύσεις, υπηρεσία στην τριτοβάθμια, νέες τεχνολογίες, συγγραφικό έργο, ειδικεύσεις κλπ) μέχρι 7 μόρια.
Η ανώτατη δυνατή μοριοδότηση είναι 35 μόρια.
Συνέντευξη: Η συνέντευξη θα δίνεται σε 5 ειδικούς αξιολογητές, πανεπιστημιακούς, εκ των οποίων ο ένας τουλάχιστον ψυχολόγος. Οι αξιολογητές θα ορίζονται από τον Ε.Ο.Ε.Ε. Η κλίμακα βαθμολογίας θα είναι 1- 3. (1 ανεπαρκής, 2 επαρκής, 3 εξαιρετικός). Η βαθμολογία 1 θα απαιτεί αιτιολόγηση. Εφόσον κάποιος υποψήφιος βαθμολογηθεί συνολικά με 5, τότε θα παραπέμπεται σε δευτεροβάθμια επιτροπή η οποία θα αποφαίνεται οριστικά αν μπορεί να ενταχθεί ο συγκεκριμένος υποψήφιος στους πίνακες. Οι ερωτήσεις θα καταγράφονται και θα κρατούνται πρακτικά από την συνέντευξη. Η συνέντευξη θα επιδιώκει την αξιολόγηση της προσωπικότητας και της συγκρότησης του υποψηφίου και σε καμία περίπτωση δεν θα στοχεύει στον έλεγχο των γνώσεων του υποψήφιου πάνω στη Διοίκηση ή την Νομοθεσία, πράγμα που ελέγχεται πολύ πιο αποτελεσματικά και αξιόπιστα με τις γραπτές εξετάσεις.
Ανώτατη δυνατή βαθμολογία συνέντευξης 15.
Το άθροισμα των βαθμών συνέντευξης, μοριοδότησης και γραπτών εξετάσεων θα αποτελέσει την τελική βαθμολογία του κάθε υποψήφιου, βάσει της οποίας θα κατατάσσεται στον πίνακα υποψηφίων διευθυντών. Στη συνέχεια θα δηλώνονται προτιμήσεις σχολείων και οι θέσεις θα καταλαμβάνονται βάσει της θέσης του κάθε υποψήφιου στον πίνακα.
Οι πίνακες θα ισχύουν για 5 χρόνια όσο και η θητεία των διευθυντών. Η διαδικασία ανάδειξης συνεπώς θα επαναλαμβάνεται κάθε 5 χρόνια. Η συμμετοχή όμως στην επιμόρφωση και στις γραπτές εξετάσεις δεν θα είναι υποχρεωτική για τους υποψηφίους που έχουν ήδη παρακολουθήσει την επιμόρφωση και φυσικά σε αυτή την περίπτωση μπορούν να διατηρήσουν τη βαθμολογία τους.

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
Μέχρι την πλήρη εφαρμογή του νέου τρόπου επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης, (συγκρότηση Ε.Ο.Ε.Ε.) προτείνεται η εκλογή προσωρινών διευθυντών από τους συλλόγους διδασκόντων. Οι εκλεγμένοι προσωρινοί διευθυντές (και όσοι από τους ήδη υπηρετούντες επανεκλεγούν) θα μπορούν να συμμετάσχουν στην διαδικασία επιλογής που περιγράψαμε παραπάνω.

ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ.
Η πρότασή μας βασίζεται στην πεποίθηση ότι τα στελέχη της εκπαίδευσης πρέπει να έχουν την αποδοχή των συλλόγων με τους οποίους θα συνεργαστούν για την πραγμάτωση του εκπαιδευτικού έργου. Γι’ αυτό και οι υποδιευθυντές – τομεάρχες αναδεικνύονται αποκλειστικά από τους συλλόγους εκπαιδευτικών, χωρίς δυνατότητα αλλαγής της απόφασης του συλλόγου από το ΠΥΣΔΕ ή άλλο φορέα (π.χ. Διευθυντή σχολικής μονάδας). Επίσης με έμμεσο τρόπο η κρίση του συλλόγου διδασκόντων επηρεάζει και τη διαδικασία επιλογής διευθυντών, αφού σε αυτή θα μπορούν να συμμετάσχουν μόνον όσοι έχουν επιλεγεί από τον σύλλογό τους και ασκήσει επιτυχώς τα καθήκοντα υποδιευθυντή για μία τουλάχιστον θητεία.
Η ανάδειξη βέβαια των διευθυντών περιλαμβάνει περισσότερα κριτήρια. Με την προτεινόμενη μάλιστα θεσμοθέτηση του Ε.Ο.Ε.Ε., αντιμετωπίζεται στην ουσία του το πρόβλημα της επιμόρφωσης των στελεχών εκπαίδευσης και με αδιάβλητες εξετάσεις ελέγχεται σε σημαντικό βαθμό το αποτέλεσμα αυτής της επιμόρφωσης.
Η μοριοδότηση επίσης αντικειμενικών προσόντων δίνει μια γενικότερη εικόνα της μορφωτικής και υπηρεσιακής κατάστασης των υποψηφίων.
Σε αντίθεση τέλος με τη σημερινή χρήση της συνέντευξης, που αποτελεί κύριο μοχλό άσκησης ελέγχου επί των υποψηφίων κι έχει συμβάλει κάποιες φορές με σκανδαλώδεις αποφάσεις στην γενική απαξίωση των κρίσεων, η προτεινόμενη συνέντευξη θα έχει εντελώς διαφορετική λειτουργία. Ο ρόλος της θα είναι μικρός για να επηρεάσει την συνολική βαθμολογία. Θα γίνεται όμως καθοριστικός σε περίπτωση που ομόφωνα κι αιτιολογημένα διαπιστωθεί η ακαταλληλότητα κάποιου υποψηφίου. Επίσης οι αξιολογητές, που θα είναι πανεπιστημιακοί και θα προέρχονται από διάφορες περιοχές της χώρας θα έρχονται σε επαφή με τους υποψήφιους και το βιογραφικό τους μόνο κατά την διάρκεια της συνέντευξης. Το γεγονός αυτό θα ενισχύει την ανεξαρτησία και το ανεπηρέαστο της κρίσης τους.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ 17/5/09
ΑΡΗΣ ΧΑΡΜΠΙΛΑΣ
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Α΄ ΕΛΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΟ

Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΚΟΡΙΝΘΟΣ 31 /5/11

ΠΡΟΣ: Μ.Μ.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΚΟΙΝ. ΣΧΟΛΕΙΑ Α΄ ΕΛΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε Κορινθίας, στην προσπάθειά της να συμβάλει στη χάραξη μιας μακροπρόθεσμης πολιτικής σχετικά με το ζήτημα σχολικής στέγης στην περιοχή μας, συναντήθηκε με τον Αντιπεριφερειάρχη Πελοποννήσου κο Γ. Δέδε, ο οποίος ανταποκρίθηκε άμεσα σε σχετικό αίτημα της Ένωσης.
Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην Κόρινθο, στις 25/5/11 η Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας εξέφρασε την αντίθεσή της στις συγχωνεύσεις - καταργήσεις σχολι-κών μονάδων που γίνονται με καθαρά οικονομικά κριτήρια, χωρίς να λαμβάνονται υπό-ψη οι υπάρχουσες εκπαιδευτικές ανάγκες . Εξέφρασε την ανησυχία της για τις συζητού-μενες συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων της Επαγγελματικής Εκ/σης, οι οποίες αποσύρ-θηκαν μεν για εφέτος αλλά είναι πιθανό να επανέλθουν στο άμεσο μέλλον, τονίζοντας ότι οποιαδήποτε ιδέα συγχώνευσης - κατάργησης είναι αδιανόητη στην περιοχή μας, ό-ταν υπάρχουν σχολικές μονάδες που ασφυκτιούν λόγω υπερβολικού αριθμού μαθητών και αναγκάζονται λόγω έλλειψης χώρου να λειτουργούν τμήματα 28-30 μαθητών, ενώ τριάντα (30) λυόμενες αίθουσες «φυτρώνουν» στα προαύλια των Γυμνασίων και των Λυκείων.
Η Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας με βάση τις διαπιστούμενες ανάγκες έχει καταγράψει σε λεπτομερές υπόμνημα τις προτάσεις της (Α.Π. 282 /15/10/2010), από τις οποίες ιε-ραρχεί ως σπουδαιότερες τις εξής:
• Κατασκευή καινούριου σχολικού κτηρίου για το 1ο Ημερήσιο ΕΠΑ.Λ. Κο-ρίνθου. Ένα σύγχρονων προδιαγραφών Τεχνολογικό Σχολείο θα δώσει νέα πνοή στην Τεχνολογική - Επαγγελματική Εκπ/ση και θα μπορεί να ανταποκριθεί στον νέο ρόλο που επιφυλάσσεται με τον νέο νόμο στα Τεχνολογικά Λύκεια.
• Κατασκευή καινούριου σχολικού κτηρίου για το Γενικό Λύκειο Λουτρακίου που συστεγάζεται με το Γ/σιο Λουτρακίου. Να σημειωθεί ότι τα 2/3 των μαθητών του ΓΕ.Λ. Λουτρακίου κάνουν μάθημα πάνω από δεκαετία σε λυόμενα προκα-τασκευασμένα κτήρια.
• Άμεση ολοκλήρωση της εγκεκριμένης κατασκευής καινούριας πτέρυ-γας στο συγκρότημα 1ου Γυμνασίου – 1ου Λυκείου και ανακαίνιση - απο-κατάσταση της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων.
Άμεσα εξάλλου πρέπει να δρομολογηθεί και η διαδικασία κατασκευής (ή ε-πέκτασης) κτηρίων για το Γ.Ε.Λ. Αγ. Θεοδώρων και τις Λ.Τ. Λεχαίου. Προο-πτικά είναι αναγκαίο όλες οι σχολικές μονάδες (ΕΠΑΛ Κορίνθου, ΕΠΑΛ Ζευ-γολατιού, Μουσικό Γυμνάσιο) που στεγάζονται σε ενοικιαζόμενα και ακατάλ-ληλα κτήρια να αποκτήσουν δική τους στέγη.
Για την κάλυψη αυτών των αναγκών υπάρχουν συγκεκριμένες προτάσεις η υλοποίηση των οποίων είναι αρμοδιότητα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Ωστόσο η Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας θεωρεί πολύ σημαντικό να δεσμευτεί για σχολική χρήση μέρος του στρατοπέδου του 6ου Σ.Π. το οποίο κλείνει και αποδίδεται στους τοπικούς φορείς..
Η Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε Κορινθίας με συνεχείς παρεμβάσεις της έχει κρατήσει στην επικαι-ρότητα τα προβλήματα στέγης της Δευτεροβάθμιας Εκ/πσης, γιατί, μαζί με την περιθω-ριοποίηση της Ενισχυτικής Διδασκαλίας και την κατάργηση της Π.Δ.Σ., υποβαθμίζει το Δημόσιο Σχολείο τη στιγμή που αυξάνεται η ανάγκη (και η ζήτηση) γι’ αυτό, κυρίως στις χαμηλότερες εισοδηματικά κοινωνικές ομάδες.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ :Ηλίας Λέκκας
ο Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:Αριστοκλής Χαρμπίλας

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Η πρόσφατη απόπειρα καταδολίευσης των Πανελλήνιων Εξετάσεων με χρήση κινητών τηλεφώνων, μέσω SMS, δεν είναι απλώς μια ζαβολιά που κάνουν κάποιοι νέοι κάτω από την πίεση και το άγχος των ημερών. Είναι μια πρακτική που ασκείται από μια μικρή, ελπίζουμε, μερίδα φροντιστηρίων, για την οποία γινόταν πολύς λόγος τα τελευταία χρόνια, πολλές φορές μάλιστα μέσα από αναρτήσεις στο διαδίκτυο.
Είναι λοιπόν ένα ακόμη σκάνδαλο που αφορά οργανωμένη προσπάθεια ιδιωτικού φορέα να «κλέψει» επιτυχίες και προστίθεται σε όλες τις άλλες που έχουν ήδη δει το φως της δημοσιότητας. Άλλοτε η προσπάθεια κοινοποίησης απαντήσεων στους μαθητές - υποψήφιους ιδιωτικού σχολείου της Καλαμάτας, άλλοτε η πρόωρη κοινοποίηση θεμάτων, όπως συνέβη το 2007 και στην Κόρινθο, (χωρίς ποτέ να δημοσιοποιηθεί από τη Δ/νση Δευτεροβάθμιας ή το Υπουργείο το αποτέλεσμα της σχετικής έρευνας, γεγονός άλλωστε που θα αποκαθιστούσε και τα Δημόσια Λύκεια της Κορίνθου), άλλοτε τέλος το σκάνδαλο του Διεθνούς Απολυτηρίου στο οποίο ενέχεται γνωστό ιδιωτικό εκπαιδευτήριο της Αθήνας.
Όλα αυτά βέβαια θα έπρεπε να μετριάσουν τον συναινετικό - πλέον - ζήλο όσων προτείνουν την παράδοση σε ιδιωτικά συμφέροντα αγαθών, όπως η Υγεία και η Παιδεία ή η ενέργεια και το νερό. Όσων ταυτίζουν την έννοια μεταρρύθμιση με τις ιδιωτικοποιήσεις. την ώρα που οι Γάλλοι και Γερμανοί δανειστές μας, επαναφέρουν στον δημόσιο έλεγχο τις ιδωτικοποιημένες επιχειρήσεις ύδρευσης του Βερολίνου και του Παρισιού. Όσων διαγκωνίζονται τώρα για το ποιος επιθυμεί πιο πολύ την εκποίηση κερδοφόρων δημόσιων επιχειρήσεων, αν και πριν λίγα χρόνια αλληλοκατηγορούνταν για ξεπούλημα των «ασημικών».
Όμως δεν φαίνεται κάτι τέτοια να τους προβληματίζουν. Προφανώς βασίζονται στον φόβο ή την αμνησία μας.
Ας δείξουμε λοιπόν σε δρόμους και πλατείες ότι και μνήμη έχουμε και θάρρος!
Κόρινθος 26/5/11

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΑΙΡΕΤΩΝ ΑΚΕ-ΔΙΚΤΥΟΥ १९ ΜΑΙΟΥ

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΑΙΡΕΤΩΝ ΑΚΕ-ΔΙΚΤΥΟΥ
19-5-2011

Συνάδελφοι,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα εξής θέματα:
Αιτήσεις για θέσεις διευθυντών σχολικών μονάδων
Ήδη τρέχουν οι προθεσμίες για τις αιτήσεις για θέσεις διευθυντών σχολικών μονάδων 4ετούς θητείας. Θυμίζουμε ότι η προθεσμία είναι μέχρι 25 Μαΐου. Αιτήσεις και υπόδειγμα βιογραφικού έχουν σταλεί στα σχολεία.
Αιτήσεις για απόσπαση σε φορείς και υπηρεσίες του ΥΠΔΜΘ.
Μέχρι 25 Μαΐου είναι η προθεσμία για αιτήσεις απόσπασης σε Διευθύνσεις, την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου, ΑΕΙ-ΤΕΙ, ΙΕΚ, ΣΔΕ, Γενικά Αρχεία του Κράτους και διάφορους άλλους φορείς του Υπουργείου Παιδείας. Η εγκύκλιος έχει σταλεί στα σχολεία και υπάρχει και στο site του υπουργείου.
Αμοιβαίες μεταθέσεις.
Από 13 Μαΐου που ανακοινώθηκαν οι μεταθέσεις άρχισε η προθεσμία αμοιβαίων μεταθέσεων. Η προθεσμία είναι για 15 μέρες και προϋποθέσεις είναι:
Οι αιτούντες να έχουν υπηρετήσει την οργανική τους θέση, να μην είναι υπεράριθμοι, να έχουν οργανική θέση και να μην έχουν πάνω από 25 χρόνια υπηρεσίας. Τις αιτήσεις που αφορούν καθηγητές που υπηρετούν σε διαφορετικές περιοχές μετάθεσης εξετάζει το ΚΥΣΔΕ ενώ αιτήσεις που αφορούν αμοιβαίες μεταθέσεις εντός της ίδιας περιοχής εξετάζει το ΠΥΣΔΕ.
Νέες οργανικές
Το επόμενο διάστημα το ΠΥΣΔΕ Κορινθίας θα ξεκινήσει τη διαδικασία πλήρωσης των κενών οργανικών θέσεων στο νομό. Θυμίζουμε ότι αυτή η διαδικασία συνίσταται στα εξής:
 Χαρακτηρισμός υπεραρίθμων
 Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων
 Χαρακτηρισμός υπεραρίθμων.
 Κάλυψη κενών οργανικών θέσεων από υπεραρίθμους
 Κάλυψη υπόλοιπων οργανικών κενών από συναδέλφους που ζήτησαν βελτίωση, οριστική τοποθέτηση λόγω του ότι είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, ή μετατέθηκαν από άλλες περιοχές μετάθεσης.
Για την παραπάνω διαδικασία θα ενημερωθείτε με νεότερο ενημερωτικό μόλις οριστικοποιηθεί το χρονοδιάγραμμα.
Για τις μεταθέσεις.
Δυστυχώς το υπουργείο ανακοίνωσε τις μεταθέσεις από περιοχή σε περιοχή χωρίς να λάβει υπ’ όψη του τις εκτιμήσεις των ΠΥΣΔΕ για τα λειτουργικά κενά της νέας χρονιάς. Αυτό δημιουργεί εύλογα ερωτήματα για τη σκοπιμότητα αυτής της επιλογής, δεδομένου των υπαρκτών λειτουργικών αναγκών λόγω συνταξιοδοτήσεων, αποσπάσεων σε φορείς κλπ. Διατηρεί σε αβεβαιότητα πολλούς συναδέλφους που βρίσκονται τώρα στην ανάγκη αιτήσεων απόσπασης χωρίς καμία διασφάλιση διαφάνειας, καθώς δεν υπάρχει μέχρι στιγμής θεσμοθετημένο πλαίσιο για τη διαδικασία αυτή.
Συνάδελφοι, σας υπενθυμίζουμε την ανάγκη συνεχούς ενημέρωσης σας για όλα αυτά τα θέματα και θα επανέλθουμε σύντομα.

ΚΛΩΝΙΖΑΚΗΣ ΜΑΡΚΟΣ αιρετός εκπρόσωπος ΠΥΣΔΕ Κορινθίας τηλ.6973224890
ΧΑΡΜΠΙΛΑΣ ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ αναπληρωματικός αιρετός τηλ. 6947513245
Εκλεγμένοι με το συνδυασμό ΑΚΕ-ΔΙΚΤΥΟΥ

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΚΟΡΙΝΘΟΣ 25 /5/11

ΠΡΟΣ: Κον ΔΕΔΕ ΓΕΩΡΓΙΟ-


ΘΕΜΑ: «Προβλήματα σχολικής στέγης »

Οι συγχωνεύσεις - καταργήσεις σχολικών μονάδων κυριάρχησαν στις κινητοποιήσεις εκπαιδευτικών και γονέων και απασχόλησε την τοπική αυτοδιοίκηση κατά το προηγούμενο διάστημα.
Η Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας από την αρχή αντιτάχθηκε με συγκεκριμένα επιχειρήματα στις συζητούμενες συγχωνεύσεις σχολικών στην περιοχή μας. Επίσης αντιτίθεται στις συζητούμενες συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων της Επαγγελματικής Εκ/σεις, οι οποίες αποσύρθηκαν μεν για εφέτος αλλά είναι πιθανό να επανέλθουν στο άμεσο μέλλον (μετά την αναμενόμενη ψήφιση του νόμου για την Τεχνολογική Εκπαίδευση). Σε μια περιοχή στην οποία υπάρχουν σχολικές μονάδες που ασφυκτιούν και τριάντα (30) λυόμενες αίθουσες καλύπτουν τα προαύλια των σχολείων της Δευτεροβάθμιας, θεωρούμε ότι οποιαδήποτε ιδέα συγχώνευσης - κατάργησης είναι τουλάχιστον απαράδεκτη.

Αναλυτικότερα η κατάσταση όσον αφορά τα ζητήματα στέγης έχει ως εξής:
• Το Γ/σιο Λουτρακίου συγκροτεί τμήματα των 28-29 μαθητών, λόγω έλλειψης αιθουσών, την ίδια στιγμή που τα 2/3 των μαθητών του συστεγαζόμενου Λυκείου Λουτρακίου κάνουν μάθημα πάνω από δεκαετία σε λυόμενα προκατασκευασμένα κτήρια. Κάποια μάλιστα από αυτά, όταν τοποθετήθηκαν, ήταν μεταχειρισμένα και ήδη τα υλικά τους έχουν υπερβεί την ημερομηνία λήξης τους, με ό τι αυτό συνεπάγεται για την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών.
• Το Ημερήσιο ΕΠΑΛ Κορίνθου παραμένει σε ακατάλληλο κτήριο και ως λύση προτείνεται η συστέγασή του σε απογευματινή ή πρωινή βάρδια με άλλα σχολεία (!), τη στιγμή που όλα τα σχολεία της Κορίνθου ασφυκτιούν κυριολεκτικά.. Προσφάτως μάλιστα είδε το φως της δημοσιότητας σενάριο που καταργεί τα Ε.Π.Α.Λ. Ζευγολατιού και Κορίνθου στέλνοντάς τα στο 1ο Ε.Π.Α.Λ. Λουτρακίου. Στο σημείο αυτό τίθενται ορισμένα ερωτήματα:
Έχουν άραγε σκεφθεί οι αρμόδιοι αν το σχολικό συγκρότημα που φιλοξενεί τα ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ χωράει ακόμη 140 μαθητές, όσοι δηλ. είναι οι μαθητές που τα τελευταία χρόνια φοιτούν στο ΕΠΑΛ ΚΟΡΙΝΘΟΥ και στο ΕΠΑΛ ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟΥ;
Έχουν περιλάβει στους σχεδιασμούς τους το μεταλυκειακό έτος ειδίκευσης που προβλέπεται στον νέο νόμο για την Τεχνολογική Εκπ/ση και θα αυξήσει τον αριθμό των φοιτούντων μαθητών στο συγκρότημα κατά 150 άτομα επιπλέον;

• Η έλλειψη αιθουσών σε πολλές περιπτώσεις αναγκάζει σχολεία, όπως το 2ο Γ/σιο ή το 2ο Γ.Ε.Λ. Κορίνθου, να λειτουργούν τμήματα άνω των 30 μαθητών σε ορισμένες περιπτώσεις και οπωσδήποτε αδυνατούν να πραγματοποιήσουν το στόχο του κλάδου μας (και του Υπουργείου, όπως μαθαίνουμε) για 25 μαθητές ανά τμήμα. Αντίστοιχα στο 1ο Γ/σιο - 1ο Γ.Ε.Λ. Κορίνθου έχει χωριστεί σε 6 μικρές αίθουσες με πρόχειρα μέσα η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, όπου γίνονται μαθήματα κάτω από απαράδεκτες συνθήκες. Σε άλλες πάλι περιπτώσεις η έλλειψη αιθουσών οδηγεί σε απίστευτες καταστάσεις, όπως συμβαίνει με το Εσπερινό Γυμνάσιο που συστεγάζεται με το 1ο ΓΕΛ Κορίνθου και δεν διαθέτει το στοιχειώδες, μια αίθουσα για Γραφείο Διευθυντή!
• Πρόβλημα κτηριακής ακαταλληλότητας κτηρίων αντιμετωπίζει και το ΕΠΑΛ Ζευγολατιού.
• Ελλείψεις αιθουσών αντιμετωπίζουν το Μουσικό Γυμνάσιο (παρ’ όλο που ενοικιάστηκε μόλις πριν 4 χρόνια), το Γ/σιο Αγ. Θεοδώρων που φιλοξενεί το Γ.Ε.Λ. Αγ. Θεοδώρων, το Γ/σιο Ισθμίων καθώς και το Γ/σιο – Λ.Τ. Λεχαίου. Ειδικότερα το τελευταίο αντιμετωπίζει πιεστικότατο πρόβλημα στέγης, (ήδη στην αυλή του έχουν εγκατασταθεί 6 λυόμενες αίθουσες) ενώ, με βάση την δυναμική ανάπτυξης του σχολείου, είναι προφανές ότι τα επόμενα χρόνια το πρόβλημα θα γίνει πιο πιεστικό.
Με βάση τις διαπιστούμενες ανάγκες η Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας έχει καταγράψει σε λεπτομερές υπόμνημα τις προτάσεις της (Α.Π. 282 /15/10/2010), από τις οποίες ιεραρχεί ως σπουδαιότερες τις εξής:
• Κατασκευή καινούριου σχολικού κτηρίου για το 1ο Ημερήσιο ΕΠΑ. Λ. Κορίνθου. Εδώ σημειώνουμε, ότι ένα σύγχρονων προδιαγραφών Τεχνολογικό Σχολείο θα δώσει νέα πνοή στην Τεχνολογική - Επαγγελματική Εκπ/ση την αναβάθμιση της οποίας όλοι επιθυμούμε. Επιπλέον είναι πιθανό να αποσυμφορήσει και τα Γενικά Λύκεια της Κορίνθου που είναι πλήρη και μερικά ήδη αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα υπερπληθυσμού (π.χ. 2ο ΓΕΛ).
• Κατασκευή καινούριου σχολικού κτηρίου για το Γενικό Λύκειο Λουτρακίου.
• Κατασκευή καινούριας πτέρυγας στο συγκρότημα 1ου Γυμνασίου – 1ου Λυκείου και ανακαίνιση - αποκατάσταση της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων.
Για τα τρία αυτά έργα υπάρχει έγγραφη απάντηση του Υπουργού Παιδείας κ.Στυλιανίδη στις 19/11/07, σε σχετική ερώτηση βουλευτών, κ.κ. Κουράκη και Αμμανατίδου, στην οποία τονίζεται ότι έχουν ενταχθεί κατά προτεραιότητα στο πενταετές (2008 – 2013) πρόγραμμα σχολικής στέγης της Ν. Α. Κορινθίας (βάσει της υπ’ αρ. 4/71 /27-3-07 απόφασης του Νομαρχιακού Συμβουλίου Κορινθίας. )

Άμεσα εξάλλου πρέπει να δρομολογηθεί διαδικασία κατασκευής (ή επέκτασης) κτηρίων για το Γ.Ε.Λ. Αγ. Θεοδώρων και τις Λ.Τ. Λεχαίου. Προοπτικά είναι αναγκαίο όλες οι σχολικές μονάδες (ΕΠΑΛ Κορίνθου, ΕΠΑΛ Ζευγολατιού, Μουσικό Γυμνάσιο) που στεγάζονται σε ενοικιαζόμενα και ακατάλληλα κτήρια να αποκτήσουν δική τους στέγη.
Για την κάλυψη αυτών των αναγκών ασφαλώς βαρύνοντα λόγω έχει η Τοπική Αυτοδιοίκηση και είμαστε πρόθυμοι να ακούσουμε οποιαδήποτε πρόταση. Ωστόσο πιστεύουμε ότι πρέπει να εξετασθεί σοβαρά η δυνατότητα λειτουργίας σχολικής μονάδας (π.χ. Αθλητικό Γ/σιο) στο χώρο του στρατοπέδου. Επίσης πιστεύουμε ότι πρέπει από τώρα να δεσμευτεί οικόπεδο στην περιοχή Εξαμιλίων, με προοπτική την ανέγερση Γυμνασίου, που θα καλύψει μελλοντικά τις ανάγκες των Δ. Δ. Σολομού, Εξαμιλίων, Ξυλοκέριζας.
Η Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε Κορινθίας πιστεύει στην αναγκαιότητα μιας από κοινού σύσκεψης όλων των εμπλεκομένων με την εκπαίδευση, προκειμένου να χαραχθεί μια μακροπρόθεσμη πολιτική σχετικά με το ζήτημα σχολικής στέγης στην περιοχή μας. Γιατί το πρόβλημα της στέγης μαζί με την περιθωριοποίηση της Ενισχυτικής Διδασκαλίας και την κατάργηση της Π.Δ.Σ. υποβαθμίζει το Δημόσιο Σχολείο τη στιγμή που αυξάνεται η ανάγκη (και η ζήτηση) γι’ αυτό, κυρίως στις χαμηλότερες εισοδηματικά κοινωνικές ομάδες.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ :Ηλίας Λέκκας
Ο Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:Αριστοκλής Χαρμπίλας