Ανοιχτή επιστολή – διαμαρτυρία προς την κ. Υπουργό Παιδείας
Κυρία υπουργέ,
Έχουμε φτάσει 15 Οκτωβρίου, κλείνει η 5η εβδομάδα μαθημάτων, έχει περάσει το μισό πρώτο τρίμηνο στα γυμνάσια και ακόμα:
• Μαθητές σε γυμνάσια και λύκεια κάνουν 5ωρα ή 6ωρα αντί πλήρες πρόγραμμα.
• Μαθητές στα ΕΠΑ. Λ. δεν κάνουν μαθήματα ειδικότητας
• Μαθητές στις ΕΠΑ. Σ. δεν κάνουν σχεδόν καθόλου μάθημα
• Η ενισχυτική διδασκαλία στα Γυμνάσια δεν έχει ξεκινήσει λόγω έλλειψης καθηγητών.
• Οι αποφάσεις για έγκριση τμημάτων με 25 μαθητές κατ’ ανώτατο όριο σε κάθε τάξη δεν έχουν έρθει ακόμα.
• Σχολεία δεν έχουν υποδιευθυντές.
• Η 3η φάση πρόσληψης αναπληρωτών δεν ήρθε ποτέ…
• Μόνο στη περιοχή μας δόθηκαν πιστώσεις 300 ωρών για προσλήψεις ωρομισθίων για να καλυφθούν όπως-όπως κάποια κενά…
Όλα αυτά προκαλούν αβεβαιότητα, αναστάτωση και αδιέξοδο σε γονείς, μαθητές και καθηγητές.
Ως εκπαιδευτικοί λειτουργοί που βιώνουμε καθημερινά αυτή τη κατάσταση έχουμε το δικαίωμα να απαιτούμε :
Άμεση πρόσληψη αναπληρωτών για την κάλυψη των κενών όπως αυτά είχαν διαμορφωθεί πριν τις προσλήψεις ωρομισθίων.
Άμεση στελέχωση των σχολείων για έναρξη της ενισχυτικής διδασκαλίας στα γυμνάσια.
Να δοθεί αμέσως έγκριση στη λειτουργία τμημάτων με ανώτατο αριθμό μαθητών 25.
Όχι προσλήψεις Ωρομισθίων για να καλυφθούν όπως - όπως και φθηνά τα κενά. Οι καθηγητές δεν κάνουν δουλειά φασόν.
Άμεση κάλυψη των κενών με αναπληρωτές στα ΕΠΑ. Λ. - ΕΠΑ. Σ.
Να εκδοθεί διευκρινιστική εγκύκλιος για την επιλογή υποδιευθυντών σύμφωνα με τις προτάσεις του κλάδου.
Κυρία υπουργέ,
Το Σχολείο υπήρχε και πριν και θα υπάρχει και μετά τις εκλογές και ανεξάρτητα από αυτές. Οι ανάγκες του δεν έχουν ούτε περίοδο γνωριμίας ούτε περίοδο αναμονής.
Ένα παιδί μια φορά στη ζωή του είναι σε μια συγκεκριμένη τάξη και κάθε μέρα που περνά χωρίς δάσκαλο δεν αναπληρώνεται…
Αν για τη γελοιότητα των μαθητικών PC ξοδεύτηκαν τόσα εκατομμύρια, αν οι προμηθευτές ικανοποιήθηκαν και έκαναν τον τζίρο τους τόσο γρήγορα και τόσο εύκολα στο όνομα της Εκπαίδευσης….. πώς γίνεται να μην υπάρχουν χρήματα για τις πραγματικές ανάγκες;
Είναι προκλητικό και προσβλητικό η εκπαιδευτική κοινότητα να περιμένει και να εκλιπαρεί για τα αυτονόητα.
Με τιμή και με πολύ αγωνία
Κλωνιζάκης Μάρκος, αιρετός εκπρόσωπος στο ΠΥΣΔΕ Κορινθίας
Εκλεγμένος με το συνδυασμό ΑΚΕ - ΔΙΚΤΥΟΥ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου